Tisdag

Känner bara så stressad inför allt möjligt nu. Men mest för psykologin och min flash film som ska vara klart tills imorgon. Ska sätta igång med pyskologin nu innan jag gör något annat. Var faktiskt rätt varmt i dag. Inte sådär bitande kallt eller blåsigt som det varit nu dem senaste dagarna! Var som sagt och fikade igår på roasters med tove och joss. Hade dock bara råd med en cola eftersom det är fucking dyrt där. Sen när jag kom hem såg jag äntligen på desperate housewifes säsong 5! Ska senare ikväll förmodligen ut och gå med Tove.. skönt att få röra på sig lite. Dessutom kommer visst J hem redan ikväll men dock väldigt sent så får träffa honom imorgon!

Aja.. psyyyyyk boken väntar.. ba bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0