Söndag

Ojoj, maxmaten igår satt gode fint i magen. Vi gick till mig sen där jag pröva locka saras hår! Det blev ju riktigt fint men det var lite besvärligt med tanke på att hon har så tjockt hår.. så efter lite gorm så fick även jag lockigt hår. Sara fick något ryck och ville börja rensa i min ena garderob där det såg hemskt ut.. jag tacka ju absolut ja till det erbjudandet. Så nu är det riktigt fint! Linda joina oss även där lite senare och vi åt min mamis blåbärspaj innan vi gick och sa hejdå till min jimmy på tågstationen.. Åh, saknar dig hur mycket som helst redan..

Vi gick därefter och köpte snarra och sen till mig igen där vi såg på tv & spela kort och bara pratade! En super mysig och lugn kväll. Helt klart mycket väl godkänt! Dock hade jag lite problem där under natten då en jävla fluga kom och störde mig och höll på surra.. men efter något tag lyckades jag döda den..

Nu snart är det träning.. ska bli skönt att få röra på sig lite och ha lite tidsfördriv nu när J är borta!

Kommentarer
Postat av: Daniel

MÖRDARE, MÖRDARE, MÖRDARE!

2008-10-05 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0