Skolfoto

Snacka om glad jag blev igår när min prins äntligen kom till mig. Vi mös på hela kvällen och var så gulliga så. Verkligen jätte mysigt. Vaknade idag och kände att jag orkade inte kliva upp till första lektionen och sen hörde jag att det regnade så då ville jag inte riskera att bli blöt i onödan och hoppades på att regnet skulle sluta där kring tolv. Steg upp vid tio och började fixa mig och lika förbannat hade det inte slutat regna när vi skulle fara.

Var väldigt seg så fick stressa på som en galning och jimmy fick skjutsa mig på hojjen en bit. Blev ju jäääkligt blöt kan jag då meddela. Väl i skolan så hann jag knappt komma in så skulle vi redovisa våran teater.. och det gick ju som det gick. Väldigt improviserat så att säga. Sen hade vi ju det ö-kända skolfotot. Det alla gruvar sig för år efter år.. Vi var nog väldigt tjorviga måste jag säga och fotografen såg ju en aning less ut. Men som sagt, rätt ska vara rätt. Nåja, bilderna får duga men det är ju knappast något att hänga i julgranen precis.

Slutade vid 16:45 och när jag var hemma kom jimmy och hämtade mig. Sen begav vi oss till hans mamma där vi åt tacos med hans familj. Det var väääldigt gott! Till efterätt blev det kladdkaka och grädde.. kunde det ha blivit bättre? As gott och jag tackar så himla mycket. ;p Sen skjutsa j hem mig igen och vi sa ett sista farväl för han har åkt nu igen och är borta i tre veckor! GALET LÄNGE! I'm gonna miss u.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0