Onsdag

Jösses, redan onsdag då.. snart helg. Skolan idag har väl varit rätt seg på sitt sätt. Blev klar med min flash film i tid som tur var. Så nu är jag fri från stress och läxor åtminstonde för idag. Jimmy kommer hit sen också och gode gud vad jag har saknat honom. Men han far ju redan på fredag morgon igen så måste ta vara på denna lilla tid vi har tillsammans. Träningen blev även inställd idag så det var ändå ett plus i sig. Mami ska snart och veckohandla så ska be henne köpa något gott till mig och j ikväll. Imorgon är det även skolfoto.. voy voy. I år ska jag faktiskt vara med så imorgon får likaså jag känna denna stress angående kortet. Nåja, det löser sig. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0