Oh happy day

Oh finally.. kom hem för över en timme sedan. Idrotten var inge rolig alls. Ingen kämparglöd överhuvudtaget från min sida! Men det är ju så ibland. På eng fick vi veta betyg för vårat tal. Fick förvånadsvärt ett vg+ och jag som trott på betydligt lägre.  Har precis snackat i tele med Jimpan också och han har det då bra men jag kan förstå att du är otroligt trött, honey.

Nåväl, ett par brownies och ett glas cola har jag lyckats få ner i magen utan problem. Tror jag ska vara med carran ikväll och kolla på idol.. :-) Var inte så sugen på att leva loppan ikväll så en chillkväll framför idol med godsaker låter betydligt mer lockande!


yah, typ ett år gammal bild. jag som brownie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0