Måndag.

Ny dag - ny vecka. Jag hoppas på nya och bra möjligheter. Men vi får väl se hur veckan blir..
Var tänkt att fara till boden idag på studiebesök till vår kurs. Men det blev inte av så hade sovmorgon som vanligt till 12:30. Dock fick jag skynda på lite när linda smsa och sa att hon och jenny skulle äta på max.
Så efter väldigt mycket stress och gorm kom vi i alla fall dit och åt oss mätta. Har fått göra spenatsoppa med ägg idag på varmköket.. Inget jag direkt vill stoppa ikäften. Men det luktade faktiskt gott! Men feg som jag är våga jag inte smaka eftersom jag är så jävla kräsen. Slutade en timme tidigare så det var ju riktigt skönt!

Ska senare ikväll och fika på roasters med joss iaf tror jag! Kommer nog bli mysigt.. har inte träningar nu på måndagar tydligen. Känns lite sur för jag var faktiskt riktigt taggad. Nåväl, får väl trampa extra mycket på cykeln sen så får jag lite motion iaf..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0