Lördagkväll

Hallå!

Syrrans nya kille ligger bra till måste jag säga. Han smälte in bra i nilsson family så nu är det bra. Alla har nu en pojkvän och mami är så stolt över att ha så fina svärsöner som hon har. Så vi gläääänser riktigt mycket just nu. Synd att J inte kund närvara på vår romantiska familjemiddag med palt. Ja, palt är ju inte sååå romantisk men gott är det verkligen. Sara kom dessutom till mig lite senare efter mycket stress från min sida. Men kvinnan var verkligen seg idag vilket kanske beror på gårdagens bravader.

Vi gick förbi anatolia en sväng för att kolla in fotbollen men det var för mycket folk så vi kunde inte sitta någonstans. Var ett tag där med robban, tobbe och madde. :-) Men sen for jag och surra murra iväg mot nya äventyr och nya destinationer.. denna gång stannade vi hos månväggen aka tove. Satt bara och snackade och kollade på massa gamla bilder som skapar många minnen - nostalgiiii tripp om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0