Jag ser det snöar..

Åh, nu är det lördag helt plötsligt. Älskling kom hit igår och vi tog det bara lugnt och kollade på idol. Var mycket mysigt! Somnade vid tolv redan vilket resulterade i att vi vaknade rätt tidigt idag. Jimmy är som en komedi film när han sover.. han lyckas alltid göra något roligt i sömnen som får mig att skratta. Som idag (Nu kommer han bli sur) så helt plötsligt så säger han hallå och håller handen mot örat. Han tror självklart att hans hand är hans mobil och att den ringt.. Nu har han i alla fall farit hem och ikväll vid 21 far han. Ska och säga hejdå vid tåget då bor ju ändå bredvid så! Dock fick jag veta glada nyheter om att han kommer hem redan på torsdag men far dock på söndagen igen. Nåjaa, är galet sugen på något riktigt fett just nu.. eller kanske något sött? Bara det är gott så är jag nöjd och belåten.

Btw, imorse så föll den första snön sakta men säkert ner mot marken. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0