It's gonna be okey

Nu är det ruggigt kallt  både inne & ute. Har fått ta mig en varm dusch nu för att få upp min kroppstemperatur en aning. Pappa har tillochmed ställt in en fläkt som ger värme eller vad man ska kalla det. Så nu börjar det bli lite varmt åtminstonde.

Jag har försökt få tag på sara hela morgonen utan att lyckas. Jag började nästan ge upp hoppet tills hon äntligen ringde. Dock från hennes mammas telefon eftersom hon glömt sin hos någon som visst har farit iväg och kommer inte hem förens på måndag. Jag säger bara lyckat, gumman ;) Vi ska i alla fall gå och käka någonstans. Jag antar att det blir max och sen bara chilla eventuellt hos mig ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0