Idolkväll

Jag antar att halva luleås befolkning är ute i det glimmande vimmlet ikväll. Förutom jag & carro möjligtvis. Vi höll oss i skinnet och tog tillfället i akt och gjorde smält chocklad med massa frukt vi doppade. Delicious! Vi var hos mig och kollade på idol och hade det allmänt trevligt. Har svårt att säga vem jag egentligen hejjar på idol när det finns många som är okej. Idag tyckte jag verkligen inte att yazmina eller jesper för den delen förtjänade att vara kvar. Det visa sig att jesper fick lämna men på något vis hade jag faktiskt hellre vela att yazmina åkte. För ikväll tyckte jag verkligen inte hon gjorde bra ifrån sig. Nåja, idol fortsätter underhålla mig i alla fall. Blev alltså en lugn kväll med carran och det tackar jag för! Ikväll ska jag sova hyffsat tidigt och inte sådär brutalt sent som det kan bli vissa helger. Nåja, fortsatt god kväll :-)


godsaker under idol :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0