Icke krävande dag

Hemma från en icke jobbig dag. Fick göra något som började på R... minns inte vad det hette. Rousetti? Ähh.. såg inte så gott ut iaf. Men jag är ju så jävla kräsen så det är därför. Gjorde även redningsprovet där jag fick mvg med alla rätt. Blev jäkligt chockad med tanke på att jag inte trodde jag var så high på det där. Nåja, det löna sig visst att plugga som ett psyk igår kväll. Blev chili con carne till middag här hemma och allt var redan dukat och serverat när jag klev in genom dörren och det är ytterst sällan det händer. Känns lite tungt att börja tidigare än tidigast imorgon när jag haft min stora feta sovmorgon idag.. nåja, det slutar med att jag kommer försent hur som helst. Det får bli en tidig kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0