En liten lista..

Har du...
Förnekat förintelsen?
Nej..
Följt Skilda världar? Var en trogen tittare förrut.
Sagt nej till ett samlag? Jadå
Snott någons mobiltelefon? Nej, varför skulle jag?
Varit medvetslös? Faktiskt inte
Gjort nåt riktigt dumt? Det har väl alla.
Gjort nåt du verkligen ångrar? Finns en hel del saker, ja.
Blivit full på ett släktkalas? Nejnej
Varit full i skolan? Nej
Blivit portad från en krog? Nej
Varit full på julafton? Nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Nej
Slagit sönder en tv? Nej
Önskat att du var det motsatta könet? I vissa stunder, av ren nyfikenhet :-)
Fått barn? Nej, i framtiden
Åkt ambulans? Faktsikt inte
Gjort nåt riktigt olagligt? Inte något jätte olagligt

Fått din mamma att gråta? Nja, inte vad jag kan minnas
Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? På skoj :)

Slagit någon blodig? Nej
Skämts över dina föräldrar? Jo, någon gång
Skämts över din bästa kompis? Nej
Ätit från en papperskorg? Haha, inte vad jag kan minnas.


Senaste person som...
Sov i din säng: Jimmy
Såg dig gråta: Jimmy
Fick dig att gråta: Jimmy ;p haha
Du delade en drink med: Oj, minns inte med vem, men borde vart på cleo

Du gick på bio med: Jenny, Linda, Gajja, Jenny J
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Mamma

Skickade ett e-mail till dig: Csn


Har du någonsin...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Haha, jag och diva har våra stunder
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nope


Extra stuff...
Tar du droger: Nej, verkligen inte
Dricker du: Ja

Vem är din bästa vän/-ner: Dem vet vilka dem är

Vad är du mest rädd för: Att bli ensam
Vilka kläder sover du i: Bara i trosor
Vart vill du gifta dig: Inte tänkt på det
Vem hatar du verkligen: hatar och hatar.. ogillar vissa :)
Varit kär: Ja, är det nu.
Kör du bil: Nej, inte det

Har du ett jobb: Nej, men skulle gärna vilja ha.

Gillar du att ha folk omkring dig: Aa, för det mesta.

 


Favorit...
Rum i huset:
Mitt är väl favoriten :)

Typ av musik: hiphop & rnb,

Parfym: Britney spears

Månad: Juli

Sten: Vet inte



De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: Nope
Köpt någonting: Yes
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Klart

Sagt "Jag Älskar Dig": Till jimmy

Velat säga till några att du älskar dem: Nje, inget jag tänkt på

Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja...
Kramat någon: Yes
Kysst någon: Nej
Haft sex: Nej



Senaste...
Låt du hörde: Pink - so what
Film du såg: Fun with dick and jane

Drink du köpte: Bacardi??

Sak du stal: Stjäl inte
Mat du åt: Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0