SNAARK...

Vilken lättnad det kändes idag när man kom hem... jag kände att jag inte behöver göra något varken till skolan eller hemma. Men vädret idag var ingen höjdare! GUD är det enda ordet jag kan säga... snöstorm är inte att leka med! Nåja, skönt här inne i värmen iallfall. Myser här framför datorn med morgonrocken på och en dricka bredvid mig! Dagen har faktiskt varit rätt rolig, rollspel, improvisation.. säger väl allt? Fick ett gott skratt och vi lyckades bra med våran dock dåligt planerande! Det var kul. Bra gr 4 :)

Jag tror jag ska lägga mig hyffsat tidigt ikväll känner attt mina ögon har svårt att hålla sig öppna just nu. Även fast jag fått i mig lite käk och sådär så vill de ändå inte hålla sig öppna! Imorgon är det fredag, sista skoldagen för vecka, vilket också innebär helg! SKÖNT. Välbehövt, men det är det väl alltid med helg?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0