Ny dag nya möjligheter

Idag är det måndag! ca 20 dagar kvar tills skolan börjar.. känner mig inte det minsta taggad eller motiverad. Men att tänka att det är ett år kvar gör det lite lättare i alla fall :)

Igår kom jimmy tillbaka till mig efter hans utbildning. Vi tog det bara lugnt och mös på en stund innan jag fixade mig. Vi for senare till honom en sväng där han duschade och vi var där ett tag. Efter det for vi till stan och såg när den där stora båten for iväg. Sen for vi bara ut en sväng och jag bjöd honom på mat!

Sen for vi till mig och såg på tv till typ 4 på natten. Kunde verkligen inte sova då vi höll på att skratta hela tiden.  Var så jävla trött imorse när jag var tvungen att gå ut med diva 8 på morgonen för att mamma var på sjukhuset. Ska snart iväg till stan med Sara en sväng och bara kolla runt, käka lite eller fika! Får se vad det erbjuds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0