The naked truth

Okey. Om nu sanningen ska fram, kan jag lika gärna erkänna att jag också ville ha en blogg. Som i princip dom flesta har. Det kanske ändå var lika eftersom jag gillar att blogga och skriva av mig lika kloka tankar och nya händelser i mitt liv lite då och då. När jag nuväl skulle registrera mig här, slog tanken mig.. "Vafan ska jag egentligen skriva här?" hm , egentligen vet jag inte det nu heller, utan jag låter bara fingrarna trycka på dess tangenter dem vill , crazy right? Därefter jag döpte mig till "wildandcrazy" , det instämmer nog på mig ganska så bra. Det här med blogg, .. i mina ögon är det en väldigt bra tanke bakom det hela. För jag kan erkänna att det är grymt intressant att läsa andras, så varför ska inte andra få läsa mina inlägg då? Det är väl lika, så jag får dela med mig lite av mina spännande händelser....


nåväl  , jag kanske borde börja skriva om lite händelser i mitt liv nu? hm..dagens händelser har väl inte varit många. Har arbetat på Café nova, mitt sommarjobb. Ett jobb man kanske inte anstränger sig så mycket på...
ett perfekt jobb för mig, helt klart! Plus den gottegris man är så passar detta utmärkt! Gratis glass, fika, dricka, mat... ska jag fortsätta? Det kanske säger sig själv , att det är ett mycket generöst jobb.. för jag menar, gratis är väl alltid gott? I alla fall.. efter jobbet, for jag i raskande fart hemmåt. Var ruskigt trött och tog mig en tupplur direkt jag kom hem. Sömnen var efterlängtad. I kväll blir det att fortsätta se på en film som på börjades att ses på igår.
En grymt bra men ändå läskig film, för den handlade om Kvinnor som blev utsatta för sexhandel... hemskt detdär.. : /


Mycket mer än såhär händer det inte just nu i alla fall... håll utkik efter mer "intressant" information om vad just som händer i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0