so much happieness

Jag borde ha fötts med så jäkla massa tur..... för jag har tamigfan tur med allt.. precis, ALLT! Helt sjukt... men ska man klaga? Hoppas turen följer med mig livet ut.. :)

Idag så var det sista dagen på jobbet , känns hur bra som helst! Fick lite och göra där på slutet... värsta ruschen med folk kom in och skulle ha det ena och det andra. Stressigt men ack så kul :) Lite slit så man blir värd alla pengar vi tjänat in. Så nu är man 4500 kr rikare! wohooo.. party party ;-) Nää , så kul ska jag inte ha för pengarna, utan det ska nog gå till kläder, kläder & kläder! Jag är galen, jag vet. Men jag tycker om fina kläder, så är det bara! Aja, roligt att pengar gör en så glad! För idag är jag glad, trallalalalalaa...


image5
haha, jag har fans! ;-) 

Kommentarer
Postat av: YuziQ

klaga på din lön :D

2007-07-06 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0