Midsommar har sina nackdelar..

Ja, midsommar närmar sig med stormsteg! Efter denna slitsamma arbetsveckan äre dags för helg på nytt!! Känns underbart med lite ledighet. Helgen kmr väl att bestå mest av mat? , massor med mat! Midsommarmat helt enkelt. Just nu sitter jag här i väntan på jimmy (som vanligt) , vi ska iväg till lilla kalix. Därefter en båttur med hans familj :) Kommer nog bli trevligt att fira midsommar så för en gångsskull och inte hålla sig till vår nilsson-tradition ;p , dags att bryta det känner jag! alltid kul med lite omväxling plus att jag får fira midsommar med älskling, vilket är grryyymt kul! :) Dock kanske midsommar har sina nackdelar de också.. för nästan precis 2 år sedan, dog ju Farmor. På hennes favorithögtid, ja, midsommar. Vilket inte alls var nå roligt. :(  Så därför är midsommar ändå något som är ganska speciellt för mig, ett minne av farmor. Världens bästa farmor.....

RIP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0