Den som spar han har!

Ja, dagarna rullar på som vanligt. Mina dagar ser väl i princip likadana ut ... fast inte sålänge till!
I endast 7 dagar till , vilket är väääääldigt skönt. Nog för att detta jobb inte är så ansträngade precis, men ja..
vem vill inte kunna sova hur lääänge man vill på morgorna? Dock så finns det ju också vissa nackdelar med detta jobb.... tristessen ökar gryymt mycket när det inte kommer folk,. Då vi istället sitter framför datan och nördar oss. Vilket jag och jenny gör just nu. Shaaame on me ;o , ajja man kanske borde röra sig tillbaka och börja göra någon nytta ...... kanske diska eller plocka undan disk......... eller så inte :) Får bli att ta en gratis glass , hehe...
ja, jag vet.. jag är snål! Men den som spar den har, right ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0