delicious

Japp, då sitter man här åter igen..... vet inte vad det är man fastnar vid då man sitter framför datorn? Får ta mig en funderare på det där! Sitter nu och tänker om min såkallade ekonomi. Eller kan man verkligen kalla det så? För just nu har jag verkligen inga pengar alls! Vet inte hur jag nu ska klara denna månad som kommer helt utan pengar?!?! Okej, jag vet ju att mammi kommer ge mig en slant. Men jag vill klara att betala saker själv och inte slippa be mamma göra det. Fast jag är osäker på om mitt studiebidrag kommer på fredag, om det gör det, så kommer jag klara mig framtills min födelsedag då jag garanterat kommer få mig lite pengar :) Aja, ska iallafall ta mig ut till storheden i helgen och shoppa, om ekonomin är på min sida dvs. Känns som det är dags för lite nytt&fräscht i garderoben......något snyggt något delicious! ;-)


image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0