Back in buisness

Jahalllå! Dags för ett nytt och fräsch blogginlägg, eller vad tycks? Känner mig på bättre humör idag, kan det kanske bero på att Solen börjar tiitta fram allt mer under dagarna? Ja, vem vet...
Denna dag har gått fort vilket det inte gjort igår... hyffsat med folk och man har haft sysslor för sig i princip hela dagen. Varit på stan och trallat runt lite, skulle leta efter en ny glassskopa i all hast, eftersom caféet behöver en ny. Hittade dock ingen... fanns ingentstans! HALLÅ VÄRLDEN BEHÖVER MER GLASSSKOPOR?!?!?
Hursomhelst så känner jag mig också glad eftersom helgen närmar sig eftersom schemat är fullspäckat med massor med roliga saker! Så som lasergame, bodenalive och shoppa! :) Sånt gillar jag.
Sen även är det bara två arbetsdagar kvar......... kan det bli bättre? PLUS att om mindre än en månad fyller jag 17 och jag blir stor... iaf äldre. Kanske på storleken, who knows? ;-)

Ibland drömmer man för mycket :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0